Karuselldagen 22 maj

Välkommen på Karuselldag på Gränbyskolan! Onsdag 22 maj kl 8.30-10.00 får du som i höst ska börja hos oss på Gränbyskolan möjlighet att besöka skolan, träffa din nya mentor och alla nya klasskamrater.

Välkommen på Karuselldag på Gränbyskolan!

Onsdag 22 maj kl 8.30-10.00 får du möjlighet att besöka Gränbyskolan, träffa din nya mentor och alla nya klasskamrater.

Vi träffas allesammans i skolans aula för att sedan ropas upp och träffa de andra du kommer gå tillsammans med i flera år framöver!

På karuselldagen kommer du att få en skriftlig hälsning från din mentor, möjlighet att skriva ett kort brev till mentor och fotas tillsammans med övriga kamrater. Fotot får du givetvis ta med dig hem så du kan visa de där hemma vilka du ska gå tillsammans med!

Varmt välkommen önskar all personal på Gränbyskolan!

13 maj 2019