Erasmusresa till Kroatien och Tyskland vt-2023

I mars och maj är det dags nya Ersamusresor - denna gång till Kroatien och Tyskland. Läs här om hur du som elev på Gränbyskolan anmäler dig till resorna.

Dags för ny Erasmusresa i vår - denna gång till Kroatien och Tyskland! Resorna görs inom projektet M-learning och första redan går till Zagreb i Krotatien i mars. I maj åker vi till Dortmund i Tyskland. Det är fyra elever som åker med till respektive land.

Anmälan för dig som elev görs genom att du skriver ett brev där du beskriver dig själv och motiverar varför du ska väljas ut. När uttagningen är klar får du och dina vårdnadshavare mer information om resan och vad man behöver tänka på. Anmälan ska göras senast 16 december.

Läs mer här om hur det går till när du ska anmäla dig: Läsår 2020-23 (uppsala.se)

Kroatien Tyskland.png

12 december 2022