Skolstart

Så här ser skolstarten ut:

ÅK 6

Samling i aulan kl. 10.00

Därefter samlas klasskamraterna med sina mentorer. Första skoldagen slutar senast klockan 15.00. Onsdagen den 19 augusti är det introduktionsdag med ett särskilt schema som eleverna får på uppropsdagen. Från torsdag går vi enligt det vanliga schemat. Förstås serveras lunch alla dagar och de som behöver åka buss till skolan kan ta sig hit med någon av busslinjerna 3, 9 och 10.

ÅK 7

ÅK 8

ÅK 9

Samling i aulan kl. 08.30

Därefter samlas klasskamraterna med sina mentorer. Första skoldagen slutar senast klockan 15.00. Onsdagen den 19 augusti är det introduktionsdag med ett särskilt schema som du får på uppropsdagen. Från torsdag går vi enligt det vanliga schemat. Förstås serveras lunch alla dagar.

Samling i aulan kl. 09.00

Samling i aulan kl. 09.30

Kom ihåg att de som behöver åka buss till skolan kan ta sig hit med någon av busslinjerna 3, 9 och 10.

29 juni 2015